X
Anunț Important pentru Operatorii Economici:

Stimați Operatori Economici,

Compania Naționala de Investiții vă adresează o notificare esențială în ceea ce privește procesul nostru de semnare a documentelor. Pentru a face tranzacțiile noastre mai eficiente și mai ușor de gestionat pentru ambele părți, vă oferim acum posibilitatea de a solicita semnarea electronică a documentelor contractuale prin intermediul platformei Flowsign.
Acest nou proces vă permite să completați un formular simplu și rapid pentru a beneficia de semnături electronice, eliminând astfel necesitatea de a face deplasări suplimentare sau de a folosi proceduri tradiționale de semnare.
Prin adoptarea semnăturii electronice, vă asigurăm că veți experimenta o serie de avantaje, printre care:
Eficiență Îmbunătățită: Documentele pot fi semnate rapid, fără necesitatea de a le imprima și a le trimite prin poștă sau curier.
Economie de Timp și Resurse: Reducerea timpului și a costurilor asociate cu semnarea fizică a documentelor.
Securitatea Informațiilor: Semnăturile electronice sunt la fel de sigure ca și cele fizice, cu adăugarea beneficiilor suplimentare ale autentificării digitale.
Pentru a solicita semnarea electronică a documentelor contractuale, vă rugăm să completați cererea atașată ( descarca aici) și să-l trimiteți către adresa office@cni.ro pentru procesare. Odată efectuată procesarea veți primi un mail pentru efectuarea verificării online a identității.
Suntem dedicați în a ne îmbunătăți continuu serviciile și procesele pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în colaborarea noastră.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare.
Mărește fontul Micșorează fontul Alb și negru Inversează culorile Evidențiază legăturile Font normal Resetează

Inapoi la anunturi

Achiziție directă - Dirigentie - pentru obiectivul de investiții: “Reparație capitală, extindere și supraetajare Sediu Parchet de pe lângă Judecătoria Craiova”, județul Dolj


ID: 1374
Suma: 0 Lei fara TVA
Perioada:
Data Anunt: 24-04-2024 00:00
Termen Limita: 30-11--0001 00:00
Tip: Dirigentie

Detalii complete achizitie:

Compania Națională de Investiții dorește sa achiziționeze, prin achiziție directă, servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru obiectivul de investițiiReparație capitală, extindere și supraetajare Sediu Parchet de pe lângă Judecătoria Craiova”, județul Dolj.

 

Valoarea estimată a achiziției: 98.727,60 lei, fără TVA.

Cod CPV principal: 71356200 – 0  Servicii de asistență tehnică

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.

Oferta va fi întocmită conform documentelor achiziției (prezentul anunț publicitar, caietul de sarcini și formularele) și trebuie să aibă o perioadă de valabilitate de minimum 90 (nouăzeci) de zile.

 

Serviciile de dirigenție se vor asigura pe toată durata de execuție a lucrărilor de 24 luni, cat si pe perioada de garantie a lucrarilor.

 

De asemenea, toți operatorii economici participanți la prezenta achiziție (ofertant – individual/lider/asociat / subcontractant /terț susținător) vor prezenta, la momentul depunerii ofertei, și următoarele documente:

  • Certificatul de atestare fiscală emis de ANAF. Informațiile cuprinse în certificatul de atestare fiscală trebuie să fie actuale la data limita de depunere a ofertei.
  • Certificatul constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului (denumit în continuare „ONRC”) din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limită de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
  • Documente care să ateste beneficiarul/beneficiarii real(i) al/ai operatorului economic (Formularul nr. 8, punctul 2).

În cazul în care există subcontractanți, acordul de subcontractare se va depune semnat atât de ofertant, cât și de subcontractant.

Pe lângă semnarea fiecărui document conform celor prevăzute în cadrul formularelor sau a legislației aplicabile, întreaga ofertă trebuie să fie asumată de către ofertant.

Ofertantul trebuie să facă dovada că dispune pe toata durata contractului (durata de execuție a lucrărilor și durata garanției lucrărilor) de personal de specialitate care deține autorizație de diriginte de șantier emisă de către ISC în conformitate cu Ordinul MDRT nr. 1496/2011, cu modificările și completările ulterioare, categoria C, subdomeniul 2.2 și domeniul 8 subdomeniul 8.1,8.2 și 8.3 pentru realizarea de construcții noi, personal autorizat pentru următoarele domenii de activitate: civile, instalații sanitare, instalații termice și electrice, instalații gaze naturale.

 

Achiziția se va finaliza prin semnarea unui contract de servicii, încheiat cu ofertantul care are oferta admisibilă (acceptabilă, conformă și adecvată) cu pretul cel mai scăzut, conform criteriului de atribuire.

În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin solicitarea de noi propuneri financiare, și oferta câștigătoare va fi desemnată cea care va prezenta prețul cel mai scăzut.

 

* De asemenea, în situația în care, în urma reofertării, valorile vor fi identice, departajarea se face în funcție de numărul de angajați ai companiei ofertante.

În acest caz, se va transmite pe e-mail o solicitare de clarificare către ofertanți, de transmitere a unui extras recent (emis în ultimele 30 de zile) din Registrul general de evidenţă a salariaţilor – Revisal, din care să rezulte numărul total al angajaților activi.

 

 

Notă 1:

          Ofertele cu prețuri neobișnuit de scăzute vor fi respinse.

          O ofertă prezintă un preț neobișnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi executat/prestat/furnizat, atunci când prețul ofertat, fără TVA reprezintă mai puțin de 90% din valoarea estimată a contractului respectiv, sau în cazul în care, al achiziția publică, participă cel puțin 3 (trei) oferte, atunci când prețul ofertat reprezintă mai puțin de 90% din media aritmetică a ofertelor respective. Ofertele care nu îndeplinesc cerințele expuse mai sus vor fi respinse.

Notă 2:

Achiziția directă a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, potrivit căreia încheierea contractului se face în condițiile respectării următoartelor prevederi legale:

-        art. XVII din OUG nr. 115 din 14.12.2023, cu modificările și completările ulterioare, potrivit căruia „Prevederile art. IV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 90/2023 […] se aplică în mod corespunzător și pentru anul 2024”;

-        Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 90/2023 […], potrivit căreia „În anul 2023, de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, nu se încheie angajamente legale pentru subprogramele prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a)-d), f), h) și m) din anexa nr. 3 la Ordonanța Guvernului nr. 25/2001 […]”.

-        Legea nr. 421/2023 a bugetului de stat pe anul 2024, în limita creditelor de angajament alocate lunar cu această destinație;

-        art. 4 din Legea nr. 500/2002, privind finanțele publice.

 

Ofertele se transmit la următoarea adresă de e-mail: dirigentie3@cni.ro.

Termenul de transmitere a ofertei este: 30.04.2024, ora 09:00.

 

Documente achizitie

PROIECTE CE NE PROPUNEM INTERES PUBLIC DESPRE NOI CONTACT

Copyright © 2023, Compania Nationala de Investitii

conect.gov.ro fiipregatit.ro