Mărește fontul Micșorează fontul Alb și negru Inversează culorile Evidențiază legăturile Font normal Resetează
Începand cu data de 07.05.2024, depunerea ofertelor pentru achizitiile directe se va face DOAR pe siteul CNI SA, prin crearea unui cont de utilizator conform ghidului de inregistrare .
Utilizarea platformei se va face conform manualului de utilizare

Incepand cu data de 17.03.2025 toate documentele se vor incarca in platforma semnate electronic utilizand semnatura electronica calificata.

Inapoi la anunturi

Achizitie Directa – Servicii de proiectare studii de teren: Revizuire Relevee Clădiri; Actualizare Studiu Istoric; Studiu geotehnic – verificat Af; Raport Cercetare Arheologică; Expertiză Energetică; Rapoarte tehnice privind încercările pe materiale


ID: 174
Suma: 0 Lei fara TVA
Perioada:
Data Anunt: 29-03-2023 00:00
Termen Limita: 30-11--0001 00:00
Tip: Servicii Proiectare

Detalii complete achizitie:

Compania Nationala de Investii doreste sa achizitioneze, prin achizitie directa, “Servicii de proiectare studii de teren: Revizuire Relevee Clădiri; Actualizare Studiu Istoric; Studiu geotehnic – verificat Af; Raport Cercetare Arheologică; Expertiză Energetică; Rapoarte tehnice privind încercările pe materiale (cărămidă, mortar, lemn); Revizuire Expertiză tehnică, aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice relevante pentru obiectivul  de investiții “Reabilitare, modernizare, consolidare Sediu Inspectorat pentru Situații de Urgență <<Oltenia>> al județului Dolj, municipiul Craiova, județul Dolj”, din cadrul Programului Naţional de construcții de interes public sau social.”

Durata de realizare astudiilor este de 45 zile.

Oferta va fi intocmita conform cerintelor Caietului de Sarcini, Formularele 1-6 (anexate), precum si a urmatoarelor documente:

- Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei (in valabilitate).

- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.

 * In situatia in care exista firme subcontractate, acestea trebuie sa prezinte: Acordul/Acordurile de subcontractare, Formularele 3,4,5,6, Certificatul Constatator ONRC, precum si Certificatul de Atestare Fiscala Emis de ANAF.

*Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă următoarele:

1. Scrisoarea de înaintare – Formularul 1

2. Propunerea financiară va conține:

- Formularul de ofertă și Anexele (Formular nr. 2, Anexa 1 și Anexa 2). Anexa 2 la formularul de ofertă reprezintă lista subcontractanților - dacă este cazul;

- Se vor respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini (Pag. 14-15)

- Se va prezenta Structura pretului ofertat conform tabelului de la pagina 15 din caietul de sarcini.

3. Propunerea tehnică:

- Se vor respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini (pag 12-14)

4. Formularele: 3,4,5,6

Precizam ca valoarea estimata pentru achizitia acestor servicii este de: 67.300,00 lei fără TVA.

Achizitia se va finaliza printr-un contract de servicii, incheiat cu ofertantul care ofera pretul cel mai scazut. În situația în care nu se poate face departajarea ofertanților, fiind ofertată aceiași valoare, aceasta se va realiza prin solicitarea de reofertare.

Termenul de trasnmitere a ofertei este pana la data de: 04.04.2023, ora: 16:30.

Avand in vedere necesitatea achizitiei, va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra, pentru serviciile sus mentionate, la adresa de e-mail: dirigentie6@cni.ro.”

Documente Achizitie

PROIECTE CE NE PROPUNEM INTERES PUBLIC DESPRE NOI CONTACT

Copyright © 2023, Compania Nationala de Investitii

conect.gov.ro fiipregatit.ro