Achizitie Directa – Achiziția unui contract de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare si elaborare:
Studii de teren:
1. Memorii si documentatii pentru avize si acorduri;
2. Studii specifice conform HG 907/2016;
Studiu de Fezabilitate (S.F.), inclusiv Scenariu de securitate la incendiu preliminar în conformitate cu Legea 307/2006, precum și orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice relevante pentru obiectivul de investiții “Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu, nr. 5, lot 1/2, orașul Techirghiol, județul Constanța”, din cadrul Programului Naţional de construcții de interes public sau social.
Servicii conexe: Obținere Avize conforme privind asigurarea utilităților, avize, acorduri și studii specifice, după caz, solicitate prin Certificatul de Urbanism și care pot condiționa soluțiile tehnice. Proiectantul va asigura suport de specialitate Beneficiarului la prezentarea documentatiei tehnico-economice in vederea obtinerii avizelor Comisiei Tehnico- Economice a Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) si a Comisiei Interministeriale, daca este cazul, precum si va acorda suport de specialitate Beneficiarului pe perioada desfasurarii procedurii de achizitie publică a contractului de lucrări (proiectare si executie lucrari).
Anuntul trebuie sa contina informatiile de mai jos, precum si atasamentele ce se regasesc in prezentul e-mail.
Compania Nationala de Investii doreste sa achizitioneze, prin achizitie directa, “Achiziția unui contract de servicii având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare si elaborare: Studii de teren: 1. Memorii si documentatii pentru avize si acorduri;
2. Studii specifice conform HG 907/2016; Studiu de Fezabilitate (S.F.), inclusiv Scenariu de securitate la incendiu preliminar în conformitate cu Legea 307/2006, precum și orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice relevante pentru obiectivul de investiții “Construire centru de recuperare balneară, str. Ovidiu, nr. 5, lot 1/2, orașul Techirghiol, județul Constanța”, din cadrul Programului Naţional de construcții de interes public sau social. Servicii conexe: Obținere Avize conforme privind asigurarea utilităților, avize, acorduri și studii specifice, după caz, solicitate prin Certificatul de Urbanism și care pot condiționa soluțiile tehnice. Proiectantul va asigura suport de specialitate Beneficiarului la prezentarea documentatiei tehnico-economice in vederea obtinerii avizelor Comisiei Tehnico- Economice a Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) si a Comisiei Interministeriale, daca este cazul, precum si va acorda suport de specialitate Beneficiarului pe perioada desfasurarii procedurii de achizitie publică a contractului de lucrări (proiectare si executie lucrari).
Codul CPV: 71241000-9 - Servicii defezabilitate, servicii de consultanta, analize;
Durata de realizare a studiilor este de: 45 zile
Oferta va fi intocmita conform cerintelor Caietului de Sarcini, Formularele 1-6 (anexate), precum si a urmatoarelor documente:
- Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei (in valabilitate).
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.
* In situatia in care exista firme subcontractate, acestea trebuie sa prezinte: Acordul/Acordurile de subcontractare, Formularele 3,4,5,6, Certificatul Constatator ONRC, precum si Certificatul de Atestare Fiscala Emis de ANAF.
*Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă următoarele:
1. Scrisoarea de înaintare – Formularul 1
2. Propunerea financiară va conține:
- Formularul de ofertă și Anexele (Formular nr. 2, Anexa 1 și Anexa 2). Anexa 2 la formularul de ofertă reprezintă lista subcontractanților - dacă este cazul;
- Se vor respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini (Pag. 16 - 17)
- Se va prezenta Structura pretului ofertat conform tabelului de la pagina 17 din caietul de sarcini.
3. Propunerea tehnică:
- Se vor respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini (pag 12-16);
4. Certificat constatator emis de ONRC, recent;
5. Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei(in valabilitate);
6. Formularele: 3,4,5,6
Precizam ca valoarea estimata pentru achizitia acestor servicii este de: 200.000,00 lei fără TVA.
Achizitia se va finaliza printr-un contract de servicii, incheiat cu ofertantul care ofera pretul cel mai scazut. În situația în care nu se poate face departajarea ofertanților, fiind ofertată aceiași valoare, aceasta se va realiza prin solicitarea de reofertare.
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut.
Termenul de trasnmitere a ofertei este pana la data de: 07.04.2023, ora: 14:00.
Avand in vedere necesitatea achizitiei, va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra, pentru serviciile sus mentionate, la adresa de e-mail: dirigentie1@cni.ro.”