Mărește fontul Micșorează fontul Alb și negru Inversează culorile Evidențiază legăturile Font normal Resetează
Începand cu data de 07.05.2024, depunerea ofertelor pentru achizitiile directe se va face DOAR pe siteul CNI SA, prin crearea unui cont de utilizator conform ghidului de inregistrare .
Utilizarea platformei se va face conform manualului de utilizare

Incepand cu data de 17.03.2025 toate documentele se vor incarca in platforma semnate electronic utilizand semnatura electronica calificata.

Inapoi la anunturi

Achizitie Directa - Achiziţionarea lucrarilor (ce urmeaza a fi enuntate in descrierea anuntului) pentru obiectivul de investiții “Remedierea deficiențelor apărute la unele utilaje și echipamente tehnologice din cadrul proiectului “Stație de epurare a


ID: 180
Suma: 0 Lei fara TVA
Perioada:
Data Anunt: 03-04-2023 00:00
Termen Limita: 30-11--0001 00:00
Tip: Lucrari

Detalii complete achizitie:

Proiect “Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 de locuitori.”

Atribuirea Contractului de lucrări având ca obiect: Remedierea deficiențelor apărute la unele utilaje și echipamente tehnologice din cadrul proiectuluiStație de epurare ape uzate, orașul Rovinari, județul Gorj

Compania Nationala de Investii doreste sa achizitioneze, prin achizitie directa, lucrari pentru: Proiect “Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localităţile cu o populaţie de până la 50.000 de locuitori.”

Atribuirea Contractului de lucrări având ca obiect: Remedierea deficiențelor apărute la unele utilaje și echipamente tehnologice din cadrul proiectului “Stație de epurare ape uzate, orașul Rovinari, județul Gorj

Codul CPV - 45259100-8 Reparare si intretinere a statiilor de epurare (Rev.2).

Durata de executie a lucrarilor este de 6 luni, iar durata perioadei de garanţie este de 36 luni.
Oferta va fi intocmita conform cerintelor Caietului de Sarcini, Formularele 1-9 (anexate), precum si a urmatoarelor documente:
- Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei (in valabilitate).
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.

-Lista de preturi si cantitati ( anexata la Caietul de sarcini).

* In situatia in care exista firme subcontractate, acestea trebuie sa prezinte: Acordul de subcontractare, Formularele 2,3,4,6,7,8,9, Certificatul Constatator ONRC, precum si Certificatul de Atestare Fiscala Emis de ANAF.

Precizam ca valoarea estimată este de: 52.000,00 Euro, fara TVA / 217.417,20 lei, fără TVA;

Achizitia se va finaliza printr-un contract de lucrari, incheiat cu ofertantul care ofera pretul cel mai scazut. În situația în care nu se poate face departajarea ofertanților, fiind ofertată aceiași valoare, aceasta se va realiza prin solicitarea de reofertare.

Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut.

Termenul de transmitere a ofertei este pana la data de 10.04.2023, ora 14:00.

Avand in vedere necesitatea achizitiei, va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra, pentru serviciile sus mentionate, la adresa de e-mail: dirigentie1@cni.ro.

Documente Achizitie

 

PROIECTE CE NE PROPUNEM INTERES PUBLIC DESPRE NOI CONTACT

Copyright © 2023, Compania Nationala de Investitii

conect.gov.ro fiipregatit.ro