Achiziție directă – Expertiza tehnica - pentru obiectivul de investiții ID 6265 „Construire centru cultural-proiect tip-varianta V1, combustibil solid sat Grumăzești, localitatea Grumăzești, județul Neamț”
Compania Națională de Investiții dorește să achiziționeze, prin achiziție directă, servicii având ca obiect elaborarea expertizei tehnice necesare determinării stării tehnice a construcţiei existente și nefinalizate, a modului în care au fost executate lucrările de construcţie în conformitate cu prevederile Art. 7 alin. 6 indice 2 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, stabilirea restului de executat cantitativ și valoric, listă cu bugetarea centrelor de cost pentru restul de executat, precum și răspuns la solicitările de clarificări, pentru obiectivul de investiții ID 6265 „Construire centru cultural-proiect tip-varianta V1, combustibil solid sat Grumăzești, localitatea Grumăzești, județul Neamț”.
Valoarea estimată a achiziției: 75.000,00 lei, fără TVA.
Cod CPV principal: 71319000-7- Servicii de expertiză
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.
Oferta va fi întocmită conform documentelor achiziției (prezentul anunț publicitar, caietul de sarcini și formularele) și trebuie să aibă o perioadă de valabilitate de minimum 12 (douăsprezece) luni.
Durata de realizare este de: 2 luni.
De asemenea, toți operatorii economici participanți la prezenta achiziție (ofertant – individual/lider/asociat / subcontractant /terț susținător) vor prezenta, la momentul depunerii ofertei, și următoarele documente:
NOTĂ: Nedepunerea sau depunerea unui Certificat de atestare fiscală care nu cuprinde informații actuale la data limită de depunere a ofertei duce la respingerea acesteia, fără a mai fi solicitate clarificări.
NOTĂ: Nedepunerea sau depunerea unui certificat constatator care nu cuprinde informații actuale la data limită de depunere a ofertei (nu mai vechi de o (1) lună) duce la respingerea acesteia, fără a mai fi solicitate clarificări.
În cazul în care există subcontractanți, acordul de subcontractare se va depune semnat atât de ofertant, cât și de subcontractant.
Pe lângă semnarea fiecărui document conform celor prevăzute în cadrul formularelor sau a legislației aplicabile, întreaga ofertă trebuie să fie asumată de către ofertant.
Achiziția se va finaliza prin semnarea unui contract de servicii, încheiat cu ofertantul care are oferta admisibilă (acceptabilă, conformă și adecvată) cu pretul cel mai scăzut, conform criteriului de atribuire.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin solicitarea de noi propuneri financiare, și oferta câștigătoare va fi desemnată cea care va prezenta prețul cel mai scăzut.
* De asemenea, în situația în care, în urma reofertării, valorile vor fi identice, departajarea se face în funcție de numărul de angajați ai companiei ofertante.
În acest caz, se va transmite pe e-mail o solicitare de clarificare către ofertanți, de transmitere a unui extras recent (emis în ultimele 30 de zile) din Registrul general de evidenţă a salariaţilor – Revisal, din care să rezulte numărul total al angajaților activi.
Notă 1:
Achiziția directă a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, potrivit căreia încheierea contractului se face în condițiile respectării următoartelor prevederi legale:
- art. XVII din OUG nr. 115 din 14.12.2023, cu modificările și completările ulterioare, potrivit căruia „Prevederile art. IV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 90/2023 […] se aplică în mod corespunzător și pentru anul 2024”;
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 90/2023 […], potrivit căreia „În anul 2023, de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, nu se încheie angajamente legale pentru subprogramele prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a)-d), f), h) și m) din anexa nr. 3 la Ordonanța Guvernului nr. 25/2001 […]”.
- Legea nr. 421/2023 a bugetului de stat pe anul 2024, în limita creditelor de angajament alocate lunar cu această destinație;
- art. 4 din Legea nr. 500/2002, privind finanțele publice.
Notă 2:
Începând cu data de 07.05.2024, depunerea ofertelor pentru achizițiile directe se va face EXCLUSIV pe site-ul CNI SA, prin crearea unui cont de utilizator conform ghidului de înregistrare care se regăsește pe site-ul CNI SA.
Ofertele transmise via e-mail NU vor fi analizate de către comisia de evaluare începând cu data mai sus menționată.