Mărește fontul Micșorează fontul Alb și negru Inversează culorile Evidențiază legăturile Font normal Resetează
Începand cu data de 07.05.2024, depunerea ofertelor pentru achizitiile directe se va face DOAR pe siteul CNI SA, prin crearea unui cont de utilizator conform ghidului de inregistrare .
Utilizarea platformei se va face conform manualului de utilizare

Inapoi la anunturi

Achiziție directă - Dirigenție - pentru obiectivul de investiții ID 12775 „Stabilizarea unor alunecări de teren și betonarea străzilor, precum și a șanțurilor aferente, afectate de calamități naturale în luna iulie 2021, în comuna Vulcana-Băi, Dâmbov


ID: 1893
Suma: 64800 Lei fara TVA
Perioada: Serviciile de dirigenție se vor asigura pe toată durata de execuție a lucrărilor de 12 luni, cat si pe perioada de garantie a lucrarilor.
Data Anunt: 15-01-2025 16:27
Termen Limita: 20-01-2025 10:00
Tip: Dirigentie

Detalii complete achizitie:

Achiziție directă - Dirigenție - pentru obiectivul de investiții ID 12775 „Stabilizarea unor alunecări de teren și betonarea străzilor, precum și a șanțurilor aferente, afectate de calamități naturale în luna iulie 2021, în comuna Vulcana-Băi, Dâmbovița”

 

Compania Națională de Investiții dorește să achiziționeze, prin achiziție directă, servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru obiectivul de investiții ID 12775 „Stabilizarea unor alunecări de teren și betonarea străzilor, precum și a șanțurilor aferente, afectate de calamități naturale în luna iulie 2021, în comuna Vulcana-Băi, județul Dâmbovița”

 

Valoarea estimată a achiziției: 64.800,00 lei, fără TVA.

Cod CPV principal: 71356200 – 0  Servicii de asistență tehnică

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.

Oferta va fi întocmită conform documentelor achiziției (prezentul anunț publicitar, caietul de sarcini și formularele) și trebuie să aibă o perioadă de valabilitate de minimum 12 (douăsprezece) luni.

 

Serviciile de dirigenție se vor asigura pe toată durata de execuție a lucrărilor de 12 luni, cat si pe perioada de garantie a lucrarilor.

 

De asemenea, toți operatorii economici participanți la prezenta achiziție (ofertant – individual/lider/asociat / subcontractant /terț susținător) vor prezenta, la momentul depunerii ofertei, și următoarele documente:

  • Certificatul de atestare fiscală emis de ANAF. Informațiile cuprinse în certificatul de atestare fiscală trebuie să fie actuale la data limita de depunere a ofertei.

NOTĂ:  Nedepunerea sau depunerea unui Certificat de atestare fiscală care nu cuprinde informații actuale la data limită de depunere a ofertei duce la respingerea acesteia, fără a mai fi solicitate clarificări.

  • Certificatul constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului (denumit în continuare „ONRC”) din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limită de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;

NOTĂ:  Nedepunerea sau depunerea unui certificat constatator care nu cuprinde informații actuale la data limită de depunere a ofertei (nu mai vechi de o (1) lună) duce la respingerea acesteia, fără a mai fi solicitate clarificări.

  • Documente care să ateste beneficiarul/beneficiarii real(i) al/ai operatorului economic (Formularul nr. 8, punctul 2).

În cazul în care există subcontractanți, acordul de subcontractare se va depune semnat atât de ofertant, cât și de subcontractant.

Pe lângă semnarea fiecărui document conform celor prevăzute în cadrul formularelor sau a legislației aplicabile, întreaga ofertă trebuie să fie asumată de către ofertant.

Ofertantul trebuie să facă dovada că dispune pe toata durata contractului (durata de execuție a lucrărilor și durata garanției lucrărilor) de personal de specialitate care deține autorizație de diriginte de șantier emisă de către ISC în conformitate cu Ordinul MDRT nr. 1496/2011, cu modificările și completările ulterioare, Diriginte de șantier autorizat Domeniul de autorizare 3.2 - lucrări de drumuri, poduri, tunele, piste de aviație, transport pe cablu – de interes judetean.

 

Achiziția se va finaliza prin semnarea unui contract de servicii, încheiat cu ofertantul care are oferta admisibilă (acceptabilă, conformă și adecvată) cu pretul cel mai scăzut, conform criteriului de atribuire.

În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin solicitarea de noi propuneri financiare, și oferta câștigătoare va fi desemnată cea care va prezenta prețul cel mai scăzut.

 

* De asemenea, în situația în care, în urma reofertării, valorile vor fi identice, departajarea se face în funcție de numărul de angajați ai companiei ofertante.

În acest caz, se va transmite pe e-mail o solicitare de clarificare către ofertanți, de transmitere a unui extras recent (emis în ultimele 30 de zile) din Registrul general de evidenţă a salariaţilor – Revisal, din care să rezulte numărul total al angajaților activi.

 

Notă 1:

          Ofertele cu prețuri neobișnuit de scăzute vor fi respinse.

          O ofertă prezintă un preț neobișnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi executat/prestat/furnizat, atunci când prețul ofertat, fără TVA reprezintă mai puțin de 90% din valoarea estimată a contractului respectiv, sau în cazul în care, la achiziția publică, participă cel puțin 3 (trei) oferte, atunci când prețul ofertat reprezintă mai puțin de 90% din media aritmetică a ofertelor respective. Ofertele care nu îndeplinesc cerințele expuse mai sus vor fi respinse.

Notă 2:

Achiziția directă a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, potrivit căreia încheierea contractului se va face cu respectarea  prevederilor art. 4 din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare,  precum și ale art. XXVIII, alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 156 din 30.12.2024, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1334/31.12.2024.

Notă 3:

Începând cu data de 07.05.2024, depunerea ofertelor pentru achizițiile directe se va face EXCLUSIV pe site-ul CNI SA, prin crearea unui cont de utilizator conform ghidului de înregistrare care se regăsește pe site-ul CNI SA.

Ofertele transmise via e-mail NU vor fi analizate de către comisia de evaluare începând cu data mai sus menționată.


Documente atasate:
Caiet de sarcini.pdf
Dirigentie proiectare si executie clauza suspensiva.doc
FORMULARE - Dirigentie 06.11.2024.docx


PROIECTE CE NE PROPUNEM INTERES PUBLIC DESPRE NOI CONTACT

Copyright © 2023, Compania Nationala de Investitii

conect.gov.ro fiipregatit.ro