Compania Nationala de Investii doreste sa achizitioneze, prin achizitie directa, “Achiziţia unui contract având ca obiect execuția de lucrari de remediere a neconformitatilor pentru obiectivul de investiţii pentru obiectivul de investiţii: “Extindere Tribunal Gorj, str. Tudor Vladimirescu nr. 34, municipiul Târgu Jiu, județul Gorj”
Durata de realizare a investitiei este de 45 zile. Durata perioadei de garantie este de 36 luni.
Codul CPV: 45200000-9 – Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice.
Oferta va fi intocmita conform cerintelor Caietului de Sarcini, Formularele 1-9 (anexate), precum si a urmatoarelor documente:
- Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei (in valabilitate).
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.
* In situatia in care exista firme subcontractate, acestea trebuie sa prezinte: Acordul/Acordurile de subcontractare, Formularele 2,3,4,6,7,8,9; Certificatul Constatator ONRC, precum si Certificatul de Atestare Fiscala Emis de ANAF.
*Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă următoarele:
Scrisoarea de inaintare – Formularul 1;
- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice – Formularul 2;
- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 165 din Legea 98/2016 - Formularul 3
- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 167 din Legea nr. 98/2016 – Formularul 4;
- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.
- Oferta financiara va contine: Formularul de oferta si Anexa (Formular nr. 5 și Anexa 1 și Anexa 2). Anexa 2 la formularul de oferta reprezinta lista subcontractantilor - daca este cazul;
- Declaratie calificare furnizori CNI SA – Formularul nr. 6;
- Declaratie de conformare Anti-Mita - Formularul nr. 7;
- Declaratie privind conflictul de interese, beneficiarul real si incidenta art. 5K – Formularul nr. 8;
- Declarație privind respectarea tuturor cerințelor Caietului de Sarcini pe toată durata de îndeplinire a contractului de servicii/lucrări – Formularul nr. 9;
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei (in valabilitate).
- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.
Acorduri subcontractare, daca este cazul.
-Declaratie pe proprie raspundere privind acceptarea cerintelor caietului de sarcini;
-Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul a vizitat amplasamentul si a luat la cunostinta de toate remediile ce urmeaza a fi effectuate/executate.
- Se vor respecta in totalitate cerintele caietului de Sarcini, precum si Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv sicategoriidelucrari, LISTA cu cantitatidelucrari pecategorii de lucrari, LISTAcuprinzandconsumurile deresursemateriale, LISTAcuprinzandconsumurilecu mana delucru, LISTAcuprinzandconsumuriledeorede functionareautilajelor deConstructii (Listele cuprinse in Anexa CS)
Precizam ca valoarea estimata pentru achizitia acestor servicii este de: 198.258,22lei fără TVA.
Achizitia se va finaliza printr-un contract de lucrari, incheiat cu ofertantul care ofera pretul cel mai scazut. În situația în care nu se poate face departajarea ofertanților, fiind ofertată aceiași valoare, aceasta se va realiza prin solicitarea de reofertare.
Termenul de trasnmitere a ofertei este pana la data de: 10.05.2023, ora: 16:00.
Avand in vedere necesitatea achizitiei, va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra, pentru lucrarile sus mentionate, la adresa de e-mail: dirigentie6@cni.ro.