X
Anunț Important pentru Operatorii Economici:

Stimați Operatori Economici,

Compania Naționala de Investiții vă adresează o notificare esențială în ceea ce privește procesul nostru de semnare a documentelor. Pentru a face tranzacțiile noastre mai eficiente și mai ușor de gestionat pentru ambele părți, vă oferim acum posibilitatea de a solicita semnarea electronică a documentelor contractuale prin intermediul platformei Flowsign.
Acest nou proces vă permite să completați un formular simplu și rapid pentru a beneficia de semnături electronice, eliminând astfel necesitatea de a face deplasări suplimentare sau de a folosi proceduri tradiționale de semnare.
Prin adoptarea semnăturii electronice, vă asigurăm că veți experimenta o serie de avantaje, printre care:
Eficiență Îmbunătățită: Documentele pot fi semnate rapid, fără necesitatea de a le imprima și a le trimite prin poștă sau curier.
Economie de Timp și Resurse: Reducerea timpului și a costurilor asociate cu semnarea fizică a documentelor.
Securitatea Informațiilor: Semnăturile electronice sunt la fel de sigure ca și cele fizice, cu adăugarea beneficiilor suplimentare ale autentificării digitale.
Pentru a solicita semnarea electronică a documentelor contractuale, vă rugăm să completați cererea atașată ( descarca aici) și să-l trimiteți către adresa office@cni.ro pentru procesare. Odată efectuată procesarea veți primi un mail pentru efectuarea verificării online a identității.
Suntem dedicați în a ne îmbunătăți continuu serviciile și procesele pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în colaborarea noastră.

Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare.
Mărește fontul Micșorează fontul Alb și negru Inversează culorile Evidențiază legăturile Font normal Resetează

Inapoi la anunturi

Achizitie Directa - Dirigentie - Modernizare piață agroalimentară, str. Pompierilor, nr. 20, orașul Miercurea Nirajului, județul Mureș


ID: 328
Suma: 0 Lei fara TVA
Perioada:
Data Anunt: 06-06-2023 00:00
Termen Limita: 30-11--0001 00:00
Tip: Dirigentie

Detalii complete achizitie:

Compania Nationala de Investii doreste sa achizitioneze, prin achizitie directa, servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru obiectivul de investiții: „Modernizare piață agroalimentară, str. Pompierilor, nr. 20, orașul Miercurea Nirajului, județul Mureș”

Serviciile de dirigenție se vor asigura pe toată durata de execuție a lucrărilor de 20 luni, cât și pe perioada de garanție a lucrărilor de 36 luni.

Oferta va fi intocmita conform cerintelor Caietului de Sarcini, Formularele 1-9 (anexate), precum si a urmatoarelor documente:

- Certificatul de atestare fiscala emis de ANAF. Informatiile cuprinse in certificatul de atestare fiscala trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei (in valabilitate).

- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertei.

 * In situatia in care exista firme subcontractate, acestea trebuie sa prezinte: Acordul de subcontractare, Formularele 2,3,4,6,7,8,9, Certificatul Constatator ONRC, precum si Certificatul de Atestare Fiscala Emis de ANAF.

Ofertantul trebuie să facă dovada că dispune pe toata durata contractului și pentru perioada de garanție a lucrărilor de personal de specialitate care deține autorizație de diriginte de șantier emisă de către ISC în conformitate cu Ordinul MDRT nr. 1496/2011, cu modificările și completările ulterioare, categoria C, subdomeniul 2.2 și domeniul 8 subdomeniul 8.1, 8.2 și 8.3 pentru realizarea de construcții noi, personal autorizat pentru următoarele domenii de activitate: civile, instalații sanitare, instalații termice și electrice, instalații gaze naturale.

Precizam ca valoarea estimată a serviciilor de dirigenție este de 68.281,32 lei (fară TVA).

Codul CPV 71356200 – 0  Servicii de asistență tehnică.

Achizitia se va finaliza printr-un contract de servicii, incheiat cu ofertantul care ofera pretul cel mai scazut, conform criteriu de atribuire* mentionat in caietul de sarcini. În situația în care nu se poate face departajarea ofertanților, fiind ofertată aceiași valoare, aceasta se va realiza prin solicitarea de reofertare.

*Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut, potrivit caietului de sarcini ținând cont de faptul că: „o ofertă prezintă un preț neobișnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi prestat, atunci când prețul ofertat, fără TVA reprezintă mai puțin de 90% din valoarea estimată a contractului respectiv, sau în cazul în care în procedura de atribuire sunt cel puțin 3 oferte, atunci când prețul ofertat reprezintă mai puțin de 90% din media aritmetică a ofertelor respective. Ofertele care nu îndeplinesc cerințele expuse mai sus, vor fi considerate respinse.

Termenul de transmitere a ofertei este pana la data de 14.06.2023, ora 09:00.

Avand in vedere necesitatea achizitiei, va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra, pentru serviciile sus mentionate, la adresa de e-mail: dirigentie4@cni.ro.

 Documente Achizitie

PROIECTE CE NE PROPUNEM INTERES PUBLIC DESPRE NOI CONTACT

Copyright © 2023, Compania Nationala de Investitii

conect.gov.ro fiipregatit.ro